Kalba gyventojai

Teikiant paslaugas labai svarbu malonus aptarnavimas

Apsilankę kokioje nors paslaugas teikiančioje įmonėje, turbūt kiekvienas pirmiausiai atkreipia dėmesį į aptarnavimą. Taikos pr. 23-ojo daugiabučio gyventoja Regina Vilkienė buvo nustebinta maloniu „Vėtrungės būsto“ administratorės bendravimu.

„Anksčiau, kai nuvykdavau į „Vėtrungės būstą“, mane išklausydavo, bet problemos sprendžiamos buvo ne taip greitai. Dabar šias pareigas einanti Laura Šikšnienė džiugina maloniu bendravimu ir gebėjimu labai greitai sutvarkyti visus reikalus“, – pasakojo Regina.

Moteris taip pat prisiminė ne vieną problemą, kurią biuro administratorė padėjo spręsti. „Nesvarbu, kokiu klausimu besikreipčiau, ji visada nuosekliai paaiškina, prireikus užregistruoja gedimą ir tai nelieka nepastebėta. Atsimenu, kaip vieną kartą mano namuose buvo ganėtinai vėsu, todėl kreipiausi į ją šiuo klausimu ir jau parėjusi namo, radau kur kas šiltesnius radiatorius“, – prisiminimais dalinosi gyventoja.

Biuro administratorė Laura Šikšnienė pripažįsta, kad klientų pasitaiko visokių, tačiau svarbiausia valdyti savo emocijas. „Šypsena ir ramus tonas – tai du svarbiausi dalykai norint, kad ir įmonė ir klientai liktų patenkinti. Įsiklausai, stengiesi išsiaiškinti, ko nori ir tada stengiuosi padaryti tai, ką aš galiu. Prie to, galbūt, prisideda ir patirtis, nes šioje įmonėje dirbu jau aštuonerius metus“, – sako „Vėtrungės būsto“ biuro administratorė Laura Šikšnienė.