Kalba ekspertai

Be šalto vandens buvo savaitę

Neturėdami savininko kontaktų, avarinės tarnybos darbuotojai negali patekti į butą
Neturėdami savininko kontaktų, avarinės tarnybos darbuotojai negali patekti į butą
Gyventojai nenoriai duoda savo kontaktus namo administratoriui, tačiau nesusimąsto, kad įvykus nelaimei, avarinės tarnybos negalės patekti į butą ir sustabdyti nelaimės priežasties.

Rumpiškės g. 22-ajame name neseniai viename bute įvyko avarija – apačioje esantis butas buvo užlietas. Atvykusi avarinė tarnyba privalėjo užsukti šaltą vandenį. „Darbuotojai bandė patekti į butą, kuriame įvyko avarija, tačiau nesėkmingai. Nežinojome gyventojo vardo ir pavardės bei telefono numerio, todėl su savininkais nesusisiekėme. Tik paskambinę į registrų centrą išsiaiškinome kas ten gyvena, paskui kreipėmės į policiją ir tik su jos pagalba pavyko atrasti gyventoją“, – pasakojo pastatų administravimo vadybininkė Lina Kuzmarskienė.

Tiesa, į avarijos vietą darbininkai pateko tik po savaitės, todėl gyventojai visą tą laiką neturėjo šalto vandens. Ši situacija ne vienintelė, su tuo susiduriama kone kasdien.

Neretai gyventojai išvyksta į užsienį ir nepalieka jokių kontaktų, o tai pakenkia tiek avarinės tarnybos darbų kokybei, tiek kitiems namo gyventojams. Jeigu savo butą paliekate kito asmens priežiūrai, nepamirškite palikti jo kontaktų.

Namo administratoriui reikalingas tik telefono numeris, kuriuo galėtų su jumis susisiekti. Jį palikti galite paskambinę į klientų informavimo centrą telefonu 8 700 55 966.