Kalba ekspertai Kalba gyventojai

Pralaužė ledus į klientų širdis

„Klaipėdos būsto“ pastatų administravimo vadybininkė Gintarė Šalnienė
„Klaipėdos būsto“ pastatų administravimo vadybininkė Gintarė Šalnienė

Netvarkingas kaimynas – bėda visam namui. Tai tikrai galėtų paliudyti Žardininkų gatvėje esančio 3-iojo daugiabučio gyventojai, kuriems pagalbos ranką ištiesė namo vadybininkė Gintarė Šalnienė.

Šio daugiabučio gyventojai kenčia dėl garbaus amžiaus kaimyno, kaupiančio šiukšles ne tik savo namuose, bet ir bendrojo naudojimo patalpose, rūsyje. Gyventojai nuogąstavo, kad gali pasikartoti praėjusių metų vidurvasarį įvykęs incidentas, kurio metu dėl sukauptų šiukšlių minėto gyventojo bute kilo gaisras. Tuo metu net prireikė ugniagesių ir medikų pagalbos. Įvykis neprasprūdo pro akis ir žurnalistams.

Namo gyventojai, neapsikentę gyventojo netvarkos ir siekdami užbėgti galimai nelaimei už akių, kreipėsi į savo namo vadybininkę G. Šalnienę. Pasak vadybininkės, vienos gyventojos nupasakota situacija iš pradžių neatrodė itin probleminė. Nuomonė pasikeitė nuvykus į daugiabutį: „Pradėjus tikrinti techninį koridorių vaizdas buvo nekoks. Rūsio patalpose sukrautos šiukšlės, durys užrakintos, bet per tarpus matėsi, kad šiukšlių prikrauta net iki lubų.“

Po apžiūros, G. Šalnienė nedelsiant kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybę ir priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą. Iš šių įstaigų, vadybininkė gavo įpareigojimą suorganizuoti techninio aukšto valymą, pakeisti rūsio duris.

Padėką G. Šalnienei išreiškė Stefanija – ne tik savo, bet ir visų gyventojų vardu už operatyvų reagavimą ir gerai atliktą darbą, kuriuo visi liko be galo patenkinti. Pasak „Klaipėdos būsto“ direktorės Birutės Jevdokimenko, vadybininkė savo nuoširdžiu darbu „pralaužė ledus į klientų širdis“.

Gyventojų prašoma atkreipti dėmesį į bendro naudojimo patalpas – ypač rūsyje, ir jose nekrauti nebereikalingų daiktų. Pasidėjus tam tikrus daiktus laikinai, informuoti namo gyventojus, užkabinant raštelį su prašymu neišnešti ar nurodytais kontaktiniais duomenimis.