Kalba gyventojai

Nuoširdi rekomendacija ir įvertintos pastangos

Prieš keletą metų butą įsigijusi daugiabučių aptarnavimo lyderio „Mano BŪSTAS“ klientė jau spėjo įsitikinti teikiamų paslaugų profesionalumu bei operatyviu reagavimu į susiklosčiusias situacijas.

Paklausus Jolantos apie tai, kodėl ji kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“, klientė papasakojo apie situacijas, kurių metu savo srities profesionalai nudžiugino atliktu darbu:

„Gyvenu daugiabutyje, penktame aukšte, pačiame viršuje. Kadangi tai paskutinis namo aukštas, visuomet yra tam tikrų konstrukcinių problemų. Šioje gatvėje yra tokie įdomesnės konstrukcijos butai, todėl neišvengiama problemų dėl pačios namo konstrukcijos, vamzdynų, stogo priežiūros, nes gal ten yra tam tikrų statybinių brokų, kurie laikas nuo laiko išlenda.

Gyvenu čia jau beveik 2 metus ir vonioje, iš vamzdynų ir kanalizacijos atsirasdavo labai nemalonus kvapas, kuris per ventiliacijos angas ateidavo iš apačios. Kartais būdavo apskritai neįmanoma būti bute. Iš pradžių galvojome, kad reikia patiems išsivalyti visą sistemą, tačiau ji jau buvo išvalyta ir tas nemalonus kvapas ėjo iš viršaus.

Kai kreipiausi į „Mano BŪSTĄ“, įmonės darbuotojai tikrai labai nuoširdžiai sureagavo, nors ir patys matė, kad tai statybinis brokas. Jie patys lipo ant šlaitinio, tikrai gana sudėtingo stogo ir žiūrėjo, ką galima ten padaryti, kol galiausiai atliko tam tikrus valymo darbus. Žinoma, statybinių problemų jie neišsprendė, bet tikrai operatyviai sureagavo ir patarė, ką toliau galima daryti. Tiek santechnikas, tiek atstovė Ramunė padarė visus darbus, kuriuos galėjo padaryti ir dabar to blogo kvapo nėra.

Tai noriu padėkoti, kad atkreipė dėmesį ir visada maloniai atsako, kreipiantis bet kuriuos paros metu, tikrai atsiliepia ir pagelbėja.“

Padėjo išvengti nelaimės

Prieš keletą savaičių užklupęs stiprus vėjas apgadino namo konstrukcijas, kurių nukritimas galėjo baigtis nelaimingu atsitikimu.

„Visai neseniai, prieš keletą savaičių, dėl vėjo, turbūt padidėjusių jo gūsių, buvo atplėštas apdailos metalo konstrukcijos gabalas, kuris tikrai kėlė nerimą, nes matėsi visa apsauginė dalis, tas puto plastas, kuris galėjo būti sulytas ir galėjo ant kitų žmonių ar balkonų nukristi. Buvo tikrai labai nesaugu.

Paskambinau mūsų namo atstovei Ramunei ir ji iš karto sureagavo. Net mūsų išrinktas namo bendrijos pirmininkas nereagavo į susiklosčiusią situaciją taip greitai, kaip sureagavo Ramunė.

Nors žmonės buvo nepatenkinti, kad nevyksta darbai, tačiau jie tikrai buvo vykdomi, tik jų įvykdymas tikrai užtrunka, nes reikia surasti ir firmas, ir atsakomybė didelė, tad nevyksta viskas per vieną valandą. Tai 2-3 dienų laikotarpyje problema buvo išspręsta. Į situaciją buvo tikrai operatyviai sureaguota, o ir visi darbai atlikti.“

Pagalba šildymo sezono pradžioje

„Ir trečias dalykas. Kai prasidėjo šildymo sezonas, mano bute gavosi beveik avarinė situacija. Namo santechnikas labai reagavo į tam tikras problemas mano bute nuorinant radiatorius. Atvyko žmogus ir pats nuorino, pats pakeitė ką reikėjo. Ir aišku, čia jau mano butas, čia jau mano reikalas, bet jis pats nuvyko į parduotuvę, nupirko man automatinius nuorintojus, pats juos sudėjo ir sako: žinokit, bus mažiau vargo ir jums, ir man, nes šita šildymo sistema nėra labai puiki“, – pasakoja Jolanta.

Rekomenduoja kitiems

Žaibiškos pagalbos sulaukusi įmonės klientė sako tikrai rekomenduojanti naudotis „Mano BŪSTO“ paslaugomis.

„Atsižvelgdama į šiuos žmones tikrai rekomenduočiau „Mano BŪSTĄ“. Nors paskambinus bendruoju telefonu ne visada greitai gauni atsakymą ir sprendimą, tačiau yra labai gerai, kad gali kreiptis į savo namo atstovę tiesiogiai. Ji tuoj pat užregistruos, užfiksuos sistemoj. Aš esu patenkinta.“