Kalba ekspertai Kalba gyventojai

Nepriekaištingu darbu pelno reiklių klientų pagyras

„Danės būsto“ techninės priežiūros vadovas Gražvydas Kasmauskis

Turbūt kiekvienas pastatų administravimo vadybininkas turi tokių klientų, kurių pagarbą ir pagyras reikia, kaip sakoma, užsidirbti. Vienas tokių – „Danės būsto“ techninės priežiūros vadovas Gražvydas Kasmauskis, pelnęs padėką iš H. Manto g. 44 namo pirmininko Valdo G.

„Į jį galima kreiptis bet kokiu su namo technine priežiūra susijusiu klausimu – visada gausit kvalifikuotą informaciją bei pagalbą“, – rašoma Valdo  G. laiške, skirtame „Danės būsto“ direktoriui.

Padėka G. Kasmauskiui pateikta „už nepriekaištingai atliekamas jam pavestas pareigas bei užduotis“. Laiške išreiškiamos ne tik pagyros kvalifikuotam darbuotojui, bet ir prašymas jį paskatinti pinigine premija.

Pats techninės priežiūros specialistas tokį įvertinimą sutinka su džiugesiu, tačiau nemano, jog gali atsipalaiduoti:  „Man asmeniškai tokie įvertinimai labai svarbūs ir įpareigojantys dar labiau pasistengti siekti kuo geresnių rezultatų.“ Pasak G. Kasmauskio, padėka gauta iš labai reiklaus kliento, todėl yra ypač maloni.