Kalba ekspertai Kalba gyventojai

Klientų aptarnavimo centras vertinamas už profesionalias konsultacijas

„Gauti padėką – aukščiausias įvertinimas, nes padarei viską, ką galėjai“, – sako „Mano Būsto“ klientų aptarnavimo centro darbuotojas Paulius Micius.
„Gauti padėką – aukščiausias įvertinimas, nes padarei viską, ką galėjai“, – sako „Mano Būsto“ klientų aptarnavimo centro darbuotojas Paulius Micius.

Nuo šių metų gegužės 1-osios įsitvirtinus naujoms priešgaisrinės saugos taisyklėms, dūmų detektorius privalu statyti visuose būstuose – butuose, gyvenamuosiuose namuose ir sodo nameliuose. Todėl nenuostabu, kad įsigaliojus naujoms pataisoms, gyventojams kilo daugybė klausimų.

Kauno gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti Irena kreipėsi į „Mano Būsto“ klientų aptarnavimo centrą (KAC). Ji teiravosi apie dūmų detektorių įrengimo sąlygas. Moteris jau turėjo nusipirkusi prietaisą, todėl prašė tik įrengimo paslaugos. Gyventojai maloniai visą informaciją suteikė KAC darbuotojas Paulius Micius.

Už paslaugumą ir geranoriškumą gyventoja Irena atsidėkojo gražiais žodžiais: „Dėkoju visai  įmonės  (skambučių centro – red. past.) tarnybai ir konsultantui Pauliui Miciui – už konsultaciją bei pagalbą dėl dūmų detektoriaus įrengimo.“

KAC darbuotojas P. Micius sako, kad bendrauti su klientais jam patinka, ypač kai žmonės bendrauja maloniai ir geranoriškai. Pasak jo, gauti padėką yra labai smagu, nes vertinamas tiesioginis darbas. „Jauti, kad pastangos įvertintos ir, vadinasi, tikrai padėjai žmogui. O tikrai būna taip, kad ne visi lieka patenkinti pateikiama informacija. Todėl gauti padėką – aukščiausias įvertinimas, nes padarei viską, ką galėjai“, – sakė skambučių centro darbuotojas.

„Mano Būsto“ įmonių grupės administruojamuose daugiabučiuose gyventojai gali užsisakyti dūmų detektorius su garsinėmis signalizacijomis ir įrengimu už 24 Eur. Turint savo detektorių taikomas tik įrengimo mokestis. Daugiau informacijos telefonu 8 700 55 966.