Kalba ekspertai Šiandien rajone

Klientų aptarnavimo centras gerumu dalijasi su vaikais

Įmonės „Mano Būstas“ Klientų aptarnavimo centras (KAC) siekia padėti savo klientams bet kuriuo paros metu. Ne išimtis ir ką tik praūžęs šventinis laikotarpis. Per jį KAC‘as ne tik rūpinosi ir atsakinėjo klientams, bet ir padėjo tiems, kuriems pagalba ir parodytas rūpestis ypatingai svarbus – vaikams iš Šeimos ir vaiko gerovės centro. Pasak Klientų aptarnavimo grupės veiklos koordinatorės Gintarės Juškaitės, graži iniciatyva tęsiasi jau metus.

„Padėti klientams – Klientų aptarnavimo centro (KAC) konsultantų kasdienybė. Artėjant šventėms kolegos nusprendė spręsti ne tik klientų problemas, bet padėti tiems, kuriems reikia daiktinės paramos. Nuo 2016-ųjų gruodžio mėnesio KAC darbuotojai tapo BĮ Klaipėdos miesto šeimos ir vaiko gerovės centro rėmėjais.“, – pasakojo G. Juškaitė.

Anot koordinatorės, noras padėti kyla iš pačių darbuotojų, tad nėra nė vieno atsisakiusio prisidėti: „Prisideda visi KAC darbuotojai kuo gali: drabužėliais, avalyne, žaislais ar kanceliarijos priemonėmis. Tęsiame tradiciją ir pas vaikus su dovanėlėmis vykstame per didžiąsias metų šventes. Vaikai ir BĮ Šeimos ir vaiko gerovės centro darbuotojai mus visada mielai sutinka ir laukia, o mums visiems smagu matyti besidžiaugiančius vaikus.“