Kalba gyventojai

Klaipėdietė išskyrė gero darbuotojo pavyzdį

Klaipėdoje gyvenanti Dalia, net 20 metų dirbusi paslaugų ir priežiūros srityje teigia, jog klaipėdiečiai darbštūs, tačiau ne visada bendradarbiauti ir informuoti pasirengę, žmonės. Vis dėlto, moteris išskyrė, kokie darbuotojai šiame mieste turėtų būti vertinami labiausiai.

„Darbštumas nėra tik tikslus darbo atlikimas“, – sako klaipėdietė Dalia, per savo gyvenimą sutikusi daug žmonių, save laikiusių tikru pavyzdingo darbuotojo pavyzdžiu.

Moteris pasakoja, jog ji vertina tuos žmones, kurie, turėdami suteikti paslaugą, nuoširdžiai rūpinasi kliento patirtimi.

Prieš kelerius metus Dalia tapo buto, kurį administruoja namų administravimo įmonė „Mano BŪSTAS“ savininkė. Šiame bute gyvena moters tėtis, tačiau už visus daugiabučio namo tvarkymo reikalus atsakinga Dalia.

Būtent vieną iš įmonės „Mano BŪSTAS“ darbuotojų moteris ir įvardija kaip puikaus darbuotojo pavyzdį. Anot Dalios, ji jau ne kartą kreipėsi į šią įmonę, net parašė laišką, prašydama padėkoti jos namo vadybininkui Romualdui.

„Nėra lengva pilnavertiškai dalyvauti namo valdyme, kai jame negyveni. Smagu, kad mūsų namo vadybininkas tai supranta ir nei karto nėra manęs apgavęs ar kitaip pavedęs“, – pasakoja moteris.

Dalia teigia, jog ji nuolatos bendrauja su savo tėveliu: kalba telefonu arba lankosi pas jį svečiuose. „Būna, kad ateinu ir pamatau perdegusią lemputę. Nufotografuoju nedegančią lemputę ir nuotrauką įkeliu į „eBŪSTAS“ programėlę su nuoroda ją sutvarkyti arba paskambinu į „Mano BŪSTAS“ klientų aptarnavimo centrą. Kadangi ten negyvenu, negaliu pamatyti, kada šviesa sutvarkyta. Kitą dieną man jau skambina Romualdas, sakydamas, jog nenori trukdyti, tik praneša apie sutvarkytą lemputę”.

Anot moters, tai ir yra puikaus darbuotojo pavyzdys, kuriam svarbu ne tik darbas, jo atlikimas, bet ir informavimas apie tai savo klientų.