Naudinga žinoti

Gyventojų patogumui – atnaujintos skambučių centro paslaugos

Jei dėl didelio skambučių srauto visi Klientų aptarnavimo centro (KAC) konsultantai užimti, galite užsisakyti perskambinimo paslaugą.

Šiuo metu „Klaipėdos būsto“ Klientų aptarnavimo centras ( KAC)  gyventojų patogumui  siūlo papildomų galimybių dalį klausimų išspręsti savarankiškai arba rasti reikalingą sprendimą nelaukiant įprastoje skambučių eilėje.

Informacijos pateikimas apie praėjusio mėnesio sąskaitą

  • Gyventojas paskambinęs bendruoju numeriu 8 700 55966 gali savarankiškai sužinoti, kiek reikia mokėti už praėjusio mėnesio paslaugas. Tai lengva padaryti sekant autoatsakiklio instrukcijas ir suvedant mokėtojo kodą. Taip pat galima sužinoti ir bendros elektros sunaudojimo duomenis. Tokiu atveju gyventojui nebereikia laukti, kol atsilieps konsultantas ir pasakys tą pačią informaciją. Ši paslauga įjungiama nuo einamojo mėnesio 10 dienos ir veikia visą parą.

Perskambinimas klientams

  • Jei dėl didelio skambučių srauto visi konsultantai užimti, galite užsisakyti perskambinimo paslaugą. Apie tai skambučių eilėje laukiantys klientai informuojami kas 20 sek. Konsultantas dviejų darbo valandų bėgyje perskambintų gyventojui. Ši paslauga veikia tik darbo dienomis  – I-IV nuo 8 val. iki 16 val., V – nuo 8 val. iki 15 val.

SMS siuntimas

  • Siekiant operatyviai informuoti gyventojus apie avarijas, stambius remontinius darbus ir kitus planuojamus darbus  (hidrauliniai bandymai, planiniai elektros atjungimai ir pan.) siunčiami SMS pranešimai su detalesne informacija apie situaciją.