Šiandien rajone

Daugiabučių gyventojams likus be vandens – žaibiška pagalba

Šios savaitės viduryje net keturių Klaipėdos daugiabučių namų gyventojai visai netikėtai liko be vandens. Po įvykusios vamzdynų avarijos ir Žardininkų gatvės gyventojams skėsčiojant rankomis, dėl nutraukto šalto ir karšto vandens tiekimo, jiems žaibišką pagalbą suteikė namų administratoriaus „Mano BŪSTAS“ darbuotojai.

Trečiadienį popiet Žardininkų gatvėje įvyko vamzdynų avarija, dėl kurios net du devynaukščiai ir du penkiaaukščiai daugiabučiai namai liko be vandens. Apie tai „Kalba Klaipėda“ pranešė vieno namo gyventoja, kuri nerimavo, jog be vandens teks gyventi keletą dienų ar net savaitę.

Visgi, jau vakare ta pati Žardininkų gatvės gyventoja su džiaugsmu pasidalino naujienomis, jog visų gyventojų namuose vandens tiekimas yra atnaujintas, nes namo administratorius sugebėjo žaibiškai sureaguoti ir nors sutemus, bet šią problemą greitai išspręsti.

Kaip pasakoja „Mano BŪSTAS“ atstovas, namų priežiūros grupės vadovas Vidas Balbuckis, avarija Žardininkų 2, 4, 9 ir 11 namus palikusi be vandens įvyko dėl vamzdžių korozijos ir nukritusios oro temperatūros.

„Pranešimą, jog mūsų administruojamų namų gyventojai liko be vandens gavome trečiadienio pavakarę. Reagavome greitai, išanalizavome situaciją, peržiūrėjome savo sistemas, kuriose kaupiama visa mūsų administruojamų namų techninė informacija, pasikalbėjome su vandenų atstovais, su brigada nuvykome į vietą ir supratome, kaip šią problemą išspręsti, jog gyventojams vandens tiekimas būtų atnaujintas dar tą patį vakarą“, – apie savo veiksmus pasakoja grupės vadovas.

Anot „Mano BŪSTAS“ darbuotojo, gedimas įvyko prie daugiabučių esančioje vandens slėgio pakėlimo stotelėje, kuri pagrindinės savo funkcijos nebeatlieka jau seniai, mat šiuo metu vandens slėgis yra pakankamas. Visgi, nors ši stotelė nėra naudojama, pro ją vanduo prateka, o dėl korozijos ir šalčių čia esantys vamzdžiai nebeatlaikė spaudimo.

„Smagu, jog klaipėdiečiai tokiose situacijose yra gana supratingi ir pasirengę padėti. Mūsų specialistams nusprendus, kokių unikalių medžiagų reikia, jog likviduotume avariją, prašėme parduotuvių atstovų, jog po darbo valandų atvažiuotų padėti ir atrakintų savo sandėlius. Darbams atlikti greitai radome rangovą, daugiabučio viduje atlikome reikalingus darbus bei  atjungėme slėgio pakėlimo stotelę, kad ji nebekeltų problemų namo gyventojams ir ateityje“, – atliktus darbus vardija V.Balbuckis.

Įmonės darbuotojo teigimu, vandens tiekimas Žardininkų gatvės namuose buvo atnaujintas dar tą patį vakarą.

„Labai dėkoju ir prašau jūsų padėkoti darbininkams, kurie net ir po darbo valandų nespjovė į mūsų bėdą, atvažiavo, žiūrėjo, aiškinosi, dirbo. Džiugu, jog žmonės supranta, kad keturiems namas likti be jokio vandens yra didžiulė problema“, – laiške rašė „Kalba Klaipėda“ skaitytoja.