Kalba gyventojai

Atsakymas, kaip pagreitinti problemos sprendimą daugiabutyje

Vasaros viduryje Sulupės gatvės 5 gyventojai kone visą mėnesį gyveno be karšto vandens. Šiame name karšto vandens tiekimą sustabdė boilerio gedimas. Visgi, dėka aktyvios namą administruojančios įmonės „Mano BŪSTAS“ vadybininkės, ši problema buvo išspręsta anksčiau nei tikėtasi.

Problemos likvidavimą patikėjo vadybininkei

Tik įvykus boilerio gedimui minėtame name, gyventojai apie jų kasdienes veiklas pakeisiančius pasikeitimus ir galimus problemos sprendimo būdus buvo informuoti ne tik laiptinėse pakabintais skelbimais su defektiniais aktais, tačiau ir trumposiomis žinutėmis. Klaipėdoje esančio daugiabučio gyventojai su karšto vandens problemomis susidūrė būtent tuo metu, kai lauke oro temperatūra retai dienomis nukrisdavo žemiau 28 laipsnių karščio.

Kaip pasakoja Sulupės gatvės gyventoja Tatjana, dabar, atslėgus įtampai ir pasimetimui, didžiausius padėkos žodžius už grąžintą karštą vandenį ji ir visi name gyvenantys kaimynai turėtų skirti už jų daugiabutį atsakingai vadybininkei Jūratei Kontrauskaitei-Butenienei. Įmonėje „Mano BŪSTAS“ dirbanti moteris ne tik greitai suorganizavo gyventojų susirinkimą, surinko reikalingus parašus, pateikė problemos sprendimų būdus, bet ir atlaikė ilgus biurokratinius kelius.

„Kas man atrodo svarbiausia, nutikus tokiai ar panašiai nelaimei daugiabutyje, tai, kad yra atsakingas žmogus, kuris pakankamai stiprus atlaikyti gyventojų nepasitenkinimą ir tuo pat metu pagrįstai žmonėms ne tik papasakoti, ką reikia daryti toliau, bet ir įvykdyti savo pažadus. Jūratė labai greit suorganizavo gyventojų susirinkimą ir jam stipriai pasiruošė: ne tik atsinešė visų metų įspėjimus apie kritinės būklės boilerį, bet ir pasakė, kad nors viskas gali užsitęsti iki 3-jų mėnesių, ji pasižada viską padaryti perpus greičiau“, – apie namo vadybininkės darbą pasakoja Tatjana.

Perspėjimų nepaisė 7 metus

„Mano Būstas“ darbuotoja, klientų asmeninė vadybininkė Jūratė Kontrauskaitė-Butenienė, už operatyvų ir nuoširdų darbą sulaukusi gyventojų padėkų, teigia, jog džiaugiasi įvertinimu, tačiau neslepia, jog tai savo darbe nelaiko prioritetu: „Kiekvieną pradžiugina gražus žodis, tačiau man mano darbe svarbiausia – įvykdyti tai, ką esu prižadėjusi. Aišku, visada stengiuosi maksimaliai padėti žmonėms, tačiau noriu, jog mano žodžiu jie galėtų pasitikėti“.

Visgi, namo vadybininkė tikisi, jog tai bus puiki pamoka tiems daugiabučių gyventojams, kurie nelinkę reaguoti į perspėjimus: „Mes dar 2012 metais susirinkimo metu siūlėme namo gyventojams pritarti karšto vandens sistemos remontui, nes jos būklė jau buvo prasta. Deja, gyventojai remontui nepritarė. Tas pats buvo ir 2016 bei 2018 metais. Ir šiemet sakėme gyventojams, kad sistema avarinės būklės ir bet kada gali sugesti. Nepaisant mūsų perspėjimų, namo savininkai reagavo pasyviai“, – nusivylimo neslepia vadybininkė.

Karštas vanduo Klaipėdos daugiabutyje dingo dėl avarinės būklės boilerio gedimo, apie kurio būklę gyventojams buvo pranešama bent kartą per metus. Kaip pasakoja namą administruojančios įmonės „Mano Būstas“ atstovai, pirmą kartą vandens tiekimas sustojo liepos 15-ąją, po to jis buvo atstatytas, bet po kelių dienų vėl sustojo, nes vandens tiekimo sistema sugedo nepataisomai. Skubos tvarka suorganizavus gyventojų susirinkimą buvo priimtas sprendimas visiškai automatizuoti šilumos mazgą.