Naudinga žinoti Uncategorized

Problemų registravimo sistema Klaipėdoje: kaip veikia ir kokia jos nauda

Praėjusių metų liepos mėnesį Klaipėdos miesto savivaldybė gyventojams pristatė naujovę – internete veikiančią sistemą, skirtą registruoti pastebėtas problemas Klaipėdos mieste. Portalas „Kalba Klaipėda“ pasiteiravo savivaldybės atstovų ne tik ar ši sistema pasiteisino, bet ir kaip sekasi spręsti joje registruojamas problemas.

Kaip veikia problemų registravimo sistema?

Registruojamų problemų sistemos principas nėra sudėtingas: asmuo problemų žemėlapyje užpildo formą, kurioje reikia pasirinkti vietą žemėlapyje, nurodyti problemos tipą, ją trumpai aprašyti bei  nurodyti savo kontaktinius duomenis (el. paštą ir tel. numerį). Registruojant problemą galima pridėti ir keletą nuotraukų, atspindinčių tai, kas jus netenkina visame Klaipėdos mieste. Viską užpildžius problemos aprašymas ir nuotraukos tampa viešos ir matomos bet kuriam Klaipėdos savivaldybės internetinės svetainės lankytojui.

Kai problema yra užregistruojama svetainėje, automatiškai iš svetainės informacija apie problemos pranešimą keliauja į savivaldybės dokumentų valdymo sistemą ir atsakingam darbuotojui yra sukuriama užduotis. Atsakingi darbuotojai yra priskirti pagal problemos tipus.

Užduoties įvykdymo terminas yra 20 dienų. Kai atsakingas darbuotojas dokumentų valdymo sistemoje uždaro užduotį ir įrašo užduoties rezultatą, problemos būsena tampa „Išspręsta“. Žemėlapyje yra viešai matomas ir sprendimo rezultatas, kurį įrašė atsakingas savivaldybės darbuotojas, uždarydamas jam paskirtą užduotį.

Miesto problemos yra suskirstytos į tris grupes: užregistruotos neišspręstos problemos, užregistruotos sprendžiamos problemos ir užregistruotos išspręstos problemos. Kad problemų žemėlapis nebūtų perpildytas, visos išspręstos problemos po 20 dienų tampa nematomos žemėlapyje.

Registruojamų problemų skaičius – didėja

Pranešimų apie problemas visame Klaipėdos mieste vis daugėja. Nuo 2018.07.01 iki 2019.07.01 buvo gauti 374 pranešimai apie problemas, arba 1,05 problemos per dieną.

Žiemą gyventojai dažniausiai registruoja problemas dėl nevalytų nuo sniego ar nebarstytų šaligatvių, nevalytų kiemų. Vasarą – dėl nenupjautos žolės ar krūmų. Taip pat dažni pranešimai dėl eismo organizavimo, t.y. kelio ženklų, pėsčiųjų perėjų ar pranešimai apie kiemuose stovinčius senus automobilius ir beglobius gyvūnus.